Den bedste måde at vide hvad kunderne siger, er ved at spørge. Og det har vi gjort gennem et eksternt analysefirma. Vi takker alle vores kunder for den overvældende deltagelse i vores kundeundersøgelse. Kundeundersøgelsen fastslår, hvilke problem områder der er vigtige for kunderne, hvad de lægger vægt på og hvorfor de vælger at bruge Goritas til så mange forskellige typer af opgaver – igen og igen.
De vigtigste faktorer for kundernes arbejde og for deres valg af ekstern specialist er kvaliteten og ekspertisen i den anbefalede løsning (99% vigtig eller meget vigtig) og slutkundens tilfredshed (94% vigtig eller meget vigtig). I modsat ende af skalaen som knap så vigtig står prisen på den anbefalede løsning med 21% og pris på undersøgelse/rådgivning med 18% i alt – ikke dermed sagt at prisen ikke er vigtig, men kvaliteten er afgørende!
Undersøgelsen viser en meget høj kundetilfredshed, som er størst på områder som både kunderne og Goritas vægter som de vigtigste, dvs. kvaliteten og ekspertisen i den anbefalede løsning og fleksibilitet og let adgang til bestilling af opgaver. Desuden scorer service og den personlige kemi i forhold til Goritas’ specialister og vores hastighed i håndtering af sager højt på kundetilfredsheds-listen. Vi er utrolig glade for at kundernes fokusområder og tilfredshed stemmer så godt overens med Goritas’ kernekompetencer og fokusområder.
![]() |
Hele 88% af vores kunder fortæller os at de er meget sikre eller sikre på at de vil anbefale os til andre, og det er jo den bedste indikator for at vores kunder får løst opgaven professionelt, i en høj kvalitet og fleksibelt og hurtigt.
Det er vi meget glade for og stolte over.
![]() |
Er du interesseret i at vide mere om hvad der er vigtigt for vores kunder og hvad de synes om os, så kontakt adm. direktør Jens Kornum for yderligere information.
Kundeundersøgelsen er udført af: Friisbee – Marketing effectiveness.